Sklep internetowy

Strategia Full Funnel – oto aktualnie preferowany przez e-biznesmenów i polecany przez e-ekspertów nurt. Jego podstawowym założeniem jest dbanie o klienta na każdym etapie procesu zakupowego – czyli tak naprawdę od momentu, kiedy jeszcze nie odwiedził naszego sklepu...

Migracja sklepu internetowego czasem jest jednym właściwym rozwiązaniem. Kiedy już się na nią zdecydujemy, pamiętajmy, aby podejść do tego trudnego procesu z ogromną uwagą, wystrzegając się błędów. Jeśli je popełnimy, może to wiele kosztować. Wobec tego, jak uniknąć...

Rola stałego klienta w istnieniu sklepu internetowego jest nie do przecenienia. Z jednej strony, statystyki jasno pokazują, że podczas zakupów stali klienci wydają znacznie więcej od użytkowników nowych, niezwiązanych żadną relacją ze sklepem. Z drugiej – stali, zadowoleni...

Obawy klienta związane z realizacją transakcji to wielki wróg każdego sklepu internetowego. Jeśli konsument boi się, że towar nie zostanie do niego dostarczony, albo że produkt nie spełni jego oczekiwań – bardzo prawdopodobne, iż zrezygnuje z dokonywania zakupów w danym...

Media społecznościowe już kilka lat temu stały się ważnym kanałem komunikacji z klientem. Niejedna firma zawdzięcza sukces odpowiednio skonstruowanemu i prowadzonemu profilowi firmowemu na Facebooku czy Twitterze. Bagatelizowanie siły mediów społecznościowych w marketingu jest...

5 sierpnia 2015 roku została uchwalona nowelizacja Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Znowelizowana ustawa zaczęła obowiązywać z dniem 17 kwietnia 2016 roku. Jakie najważniejsze kwestie zmieniła nowelizacja z punktu widzenia właścicieli sklepów internetowych? Po pierwsze...

Opisy na stronach sklepów internetowych to bardzo ważny czynnik wpływający na podjęcie decyzji o zakupie. Niestety bardzo często ograniczają się one do przekopiowanych ze strony producenta suchych informacji na temat specyfikacji czy cech sprzętu. Nie tędy droga! Próba odpowiedzi...

Sklep internetowy to relatywnie prosty w realizacji i niewymagający dużego wkładu początkowego pomysł na biznes. Oczywiście nie oznacza to, że jego założenie jest trywialne. Prześledźmy kolejne kroki procesu tworzenia sklepu internetowego. Po pierwsze, sklep internetowy to...

Wielokanałowość stała się w ostatnich latach bardzo popularna w e-commerce. Ekspansja urządzeń mobilnych oraz portali społecznościowych rozwinęła rynek e-zakupów i pozwoliła stosować sprzedawcom zupełnie nowe kanały sprzedaży i komunikacji z klientem. Z dobrodziejstw...

Jak pokazują badania porównywarki cenowej Idealo przeprowadzone na próbie 100 największych sklepów internetowych z nią współpracujących, wielokanałowość w e-commerce jest już na porządku dziennym. W jaki sposób sklepy internetowe wykorzystują jej potencjał? Najczęstszym...